نقد و بررسی Bears Can’t Drift!?

توسط parsjoy در 2 می 2020

باسلام خدمت همراهان همیپشی وب سایت ما. مانند همیشه در این مقاله هم یک نقد و بررسی یک بازی روز را برای شما عزیزان آماده کرده ایم و قصد داریم تا در این مقاله به بررسی این بازی بپردازیم. بنابراین ایمدوار هستیم که شما هم تا به انتهای مقاله با ما همراه باشید و هم چنین نظرات خوب خودتان را در مورد این بازی و هم چنین تجربیات و موارد دیگر را در انتهای همین مقاله با ما در میان بگذارید. سپاس از همراهی شما با Pars Joy.

بازی ای که برای شما در این پست برای معرفی آماده کرده ایم Bears Can’t Drift!? نام دارد. این بازی همانطور که شاید از نام آن نیز پیدا باشد یک بازی نسبتا فانتزی می باشد که بنابراین این مسئله از حتی نام بازی نیز تا حدودی مشخص است و بنابراین از اولین مواردی که مخاطب را به بازی جذب می کند بخش داستان فانتزی بازی می باشد که در نوع خودش جذاب و دوست داشتنی هم می باشد.

ژانر مسابقه ای بازی نیز یکی از جذابیت های بازی می باشد شما در این بازی همانطو که از این مسئله هم پیداست باید کنترل شخصیت های خرسی را در بازی بر عهده بگیرید که این مسئله یکی از نکات بسیار خوب بازی می باشد که باعث می شود تا شما بتوانید در بازی به خوبی به مسابقه بپردازید و بازی هم توانسته است این امتیاز را برای مخاطب خود به خوبی اماده نماید که این مسئله یک امتیاز مثبت و خوب برای بازی به حساب می اید.

در بازی شما باید با این خرس ها در یک مسابقه ی رانندگی در درون محیطهای مختلف بازی به مسابقه بپردازید و باید بتوانید که از رقیبان خود در بازی جلو بزنید و در نهایت موفق بشوید که در انتهای بازی بتوانید همه را شکست داده و خودتان برنده ی مسابقه شوید هر چند این البته خیلی هم کار ساده ای برای شما نخواهد بود و دشمنان نسبتا قوی ای هم در انتظار شما در بازی برای برنده شدن و بردن کاپ طلایی بالای سرشان به انتظار نشسته اند.

بنابراین در بازی شما می بینید که هسته ی اصلی سیستم بازی به این صورت می باشد و این مسئله نکته ای هست که باید در اینجای مقاله به آن اشاره کنیم. کمی این شیوه ی هسته ی بازی تکرای می شود بعد از مدتی و این امر باعث می شود تا در بازی کمی از جذابیت های این بخش از بازی کمی کاسته بشود که این امر از نکات منفی بازی به حساب می آید البته هر چند می توان بازی را در این بخش هم دارای تنوعی نسبتا خوب دانست اما متاسفانه این مسئله باعث جلوگری از تکراری شدن این بخش از بازی نشده است.

تنوع کم شخصیت ها در بازی یکی دیگر از نکات منفی این بازی به حساب می آید. شما در بازی نمی توانید به این شخصیت ها خیلی دلخوش کنید زیرا که بازی نتوانسته است در این بخش به خوبی عمل کند و شخصیت های بازی تعدادشان کم و اندک است و این مسئله یکی از نکاتی است که در بازی در حقیقت بازی از فقدان این امتیاز بشدت رنج می برد و جای خالی آن نیز بشدت در درون گیم پلی بازی و حتی در داستان آن نیز به چشم می خورد.

همانطور که اشاره کردیم بازی در درون جنگل بیشتر و در درون محیط های مختلف به اتفاق می پیوندد اما در کل این مراحل هم مراحل گاها تکراری در بازی هستند که این مسئله باعث  در بازی باعث می شود تا شما نتوانید در بازی به خوبی با انتخاب های بسیار خوبی رو به رو باشید و این مسئله ای هست که می بایست بازی بهتر باشد اگر این مسئله در بازی رعایت میشد. اما به هر صورت در این بخش هم بازی دارای فقدان هایی اساسی است که آن را از جذابیت انداخته است. اما بازی در کل دارای سیستمی نسبتا سرگرم کننده و خوب است که باعث می شود تا مخاطب از بازی لذت ببرد.

نکات مثبت

ژانر مسابقه ای بازی
داستان فانتزی بازی

نکات منفی

مراحل گاها تکراری در بازی
تنوع کم شخصیت ها در بازی

امتیاز
امتیاز
گرافیک
7.5
داستان
6.0
گیم پلی
6.5
موسیقی
6.5
جزئیات

بازی در کل دارای سیستمی نسبتا سرگرم کننده و خوب است که باعث می شود تا مخاطب از بازی لذت ببرد. اما به هر صورت در این بخش بازی دارای فقدان هایی اساسی است که آن را از جذابیت انداخته است اما در کل توانسته است خوب باشد.

6.6
امتیاز کل
شما به این نمره داده اید
همچنین در پارس جوی
 
نقد و بررسی بازی Marble Abduction! Patti Hattu
17 سپتامبر 2024
توسط Pars Joy
نقد و بررسی
ادلمه مطلب
پست های جدید پارس جوی
8.1

نقد و بررسی بازی Marble Abduction! Patti Hattu

7.6

نقد و بررسی بازی Aery – Ancient Empires

8.4

نقد و بررسی بازی BZZZT

4.5

نقد و بررسی بازی Cilla

7.0

نقد و بررسی بازی Deathbound

9.1

نقد و بررسی بازی HoneyLand

7.9

نقد و بررسی بازی Jello

Pars Joy since 2014, All Rights Reserved