نقد و بررسی Fire Tonight

توسط parsjoy در 25 نوامبر 2021

با سلام خدمت شما کاربران گرامی وبسایت parsjoy. امیدواریم که حالتون خوب باشه. امروز با نقد و بررسی یک بازی جدید همراه شما کاربران گرامی هستیم. همه ی ما به یک بازی خاص علاقه مند و وفادار هستیم. برای مثال برخی از ما تا روزی یک ویکتوری در وارزون یا فورتنایت و … نگیریم نمی توانیم شب را به روز برسانیم.

اما بیایید قبول کنیم که گاهی پیش می آید که از این بازی ها برای مدت کوتاهی خسته می شویم و دوست داریم که حداقل تا آپدیت سیزن بعد از آن ها فاصله بگیریم. بازی های ایندی و کوتاه یکی از بهترین انتخاب هایی می باشند که در این مدت می توانند به شما کمک برسانند و بدون این که مدت زمان زیادی شما را درگیر کنند خواهند توانست تا شما را برای تجربه ی بازی همیشگیتان رفرش کنند.

Fire Tonight یک بازی ماجراجویی در سبک پازل ادونچر  می باشد که به تازگی در تاریخ دوازدهم آگوست سال ۲۰۲۱ عرضه شده است. لازم به ذکر است که این بازی از سبک اشاره و کلیک به عنوان کنترل استفاده می کند. این عنوان توسط استودیوی بازی سازی Reptoid Games ساخته شده است و استودیوی Way Down Deep نیز وظیفه ی انتشار این بازی را به صورت مستقل بر عهده گرفته است.

بازی تنها برای دو پلتفورم رایانه های شخصی و سوییچ عرضه شده است و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است 6 دلار می باشد.با نقد و برسی این بازی همراه وبسایت Parsjoy باشید تا با هم به بررسی این بازی بپردازیم و ببینیم که عملکرد آن چه طور بوده است.

بازی از یک شهر شروع می شود. شهری که به دلایلی به آتش کشیده شده است و شما به عنوان دختری به نام مایا در این شهر سوزان زندگی می کنید. مقامات دولتی مردم را در پشت درب خانه هایشان حبس کرده اند و به آن ها اجازه نمی دهند تا که از آن جا خارج شوند. در این بین شما که عاشق شخصی در همان شهر هستید تصمیم میگیرید که از نیرو های امنیتی گذر کنید و به ملاقات او بروید.

داستان بازی قرار نیست که پیچیدگی خاصی داشته باشد و صرفا به همین امر خلاصه می شود و لذا اگر فکر می کنید که در این بازی قرار است تا داستان خاصی را بشنوید باید بگویم که سخت در اشتباه هستید و این بازی نخواهد توانست تا شما را در این بخش سرگرم کند چرا که بسیار ضعیف عمل کرده است.

گیم پلی بازی از چند بخش مختلف تشکیل شده است که در هر یک از آن ها باید موانعی که با آتش و یا پلیش ها ایجاد شده است را رد کنید تا که در نهایت به مقصد بازی که همان دوین دوست مایا است برسید. هر یک از این بخش ها متنوع کار شده است و بازی کردن با آن ها بسیار جذاب می باشد به طوری که از آن لذت خواهید برد.گیم پلی بازی به خوبی عمل کرده است و شاهد این هستیم که بازی توانسته است تا که آنطور که باید و شاید از این موضوع استفاده کند.

آرتی که در بازی به کار رفته است بسیار ویژه می باشد و می توان گفت که سازندگان بازی موفق شده اند تا به خوبی چشم کاربران را در هنگام تجربه ی این بازی نوازش کنند و این مورد به جذابی در بازی پیاده سازی شده است. بازی در بخش فنی یک سری مشکلات مثل کنترل سخت کاراکتر وجود دارد ولی گرافیک فنی بازی به طور کلی قابل قبول عمل کرده است و مشکل خاصی در آن دیده نمی شود.

بازی در بخش موسیقی نیز سنگ تمام گذاشته است و شاهد این هستیم که که موسیقی بازی توانسته است تا بسیار خود عمل کند. این مورد علاوه بر صداگذاری جذاب بازی و آرت گرافیکی در نهایت باعث شده است تا شاهد یک بخش هنری فوق العاده در بازی باشیم که مدت ها فراموش نخواهید کرد.

Fire Tonight یک بازی هنری و بسیار جذاب می باشد که در آن مشکلات زیادی به چشم نمی خورد و شاهد آن هستیم که بازی توانسته است تا که به خوبی از آرت زیبای خود استفاده کند و با ترکیب آن با یک گیم پلی جذاب بازی خوبی را به مخاطب ارائه دهد ولی حیف و صد حیف که بازی بسیار کوتاه است و خیلی زود فراموش می شود.

اگر قصد دارید تا بازی را تهیه کنید باید به این نکته توجه کنید که این بازی قرار نیست بیشتر از 1 ساعت طول بکشد و بهتر بود که سازندگان بازی تجربه ی به مراتب طولانی تری را از این بازی برای ما تدارک می دیدند و لذا در حال حاضر همانطور که در مقدمه هم اشاره کردیم این بازی صرفا یک زنگ تفریح جذاب می باشد. از این که با نقد و بررسی این بازی همراه وبسایت پارس جوی بودید سپاسگزاریم و امیدواریم که از نقد و بررسی این بازی لذت برده باشید.

نکات مثبت

سرگرم کننده بودن بازی
آرت زیبا و رنگ بندی جالب
استفاده ی خوب از وقت کم

نکات منفی

کوتاه بودن بازی
مشکلات فنی

امتیاز
امتیاز
گرافیک
7.5
داستان
5.5
گیم پلی
7.5
موسیقی
7.5
جزئیات

Fire Tonight یک بازی هنری و بسیار جذاب می باشد که در آن مشکلات زیادی به چشم نمی خورد و شاهد آن هستیم که بازی توانسته است تا که به خوبی از آرت زیبای خود استفاده کند و با ترکیب آن با یک گیم پلی جذاب بازی خوبی را به مخاطب ارائه دهد ولی حیف و صد حیف که بازی بسیار کوتاه است و خیلی زود فراموش می شود.

7.0
امتیاز کل
شما به این نمره داده اید
همچنین در پارس جوی
 
نقد و بررسی بازی Composer World
25 آوریل 2024
توسط Pars Joy
نقد و بررسی
ادلمه مطلب
پست های جدید پارس جوی
6.6

نقد و بررسی بازی Composer World

6.3

نقد و بررسی بازی Blind Shot

6.5

نقد و بررسی بازی Warhammer 40,000: Dakka Squadron

8.9

نقد و بررسی بازی Flooded

7.8

نقد و بررسی بازی Golfinite

7.1

نقد و بررسی بازی The Smurfs: Colorful Stories

8.6

نقد و بررسی بازی The Pedestrian

Pars Joy since 2014, All Rights Reserved