نقد و بررسی بازی Ice Cream Surfer

توسط Pars Joy در 19 ژوئن 2022

سلام به دوستان عزیز وب سایت پارس جوی امروز هم همان طور که مطمئنا خودتان از الان حدس زده اید، با یک نقد و بررسی دیگر همراه شما هستیم. بازی ای که امروز قصد نقد و بررسی آن را داریم یعنی بازی Ice Cream Surfer یک بازی نه چندان جالب می باشد که خیلی هم قدیمی است و تقریبا نزدیک ده سال پیش منتشر شده است. در کل می توان گفت که این بازی واقعا خوب عمل نکرده است. با این حال بازی مد نظر امروز ما اما موارد مثبت قابل توجهی هم دارد و ما فکر می کنیم که این بازی به طور کلی با این که ایرادات زیادی هم دارد اما ممکن است برای برخی از مخاطبین ارزش خرید هم داشته باشد و در هر حال ما امروز این بازی را برای نقد و بررسی در پارس جوی انتخاب کرده ایم و اگر شما دوست دارید نظر پارس جوی را درباره این بازی به طور دقیق بدانید می توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا هم با بازی ای که امروز برای شما دوستان عزیز در این مطلب انتخاب کرده ایم و بخش های مختلف آن مانند گرافیک، گیم پلی، موسیقی و داستان و هم با نظر ما درباره این بازی آشنا شوید.

داستان این بازی در مورد یک کلم بروکلی شرور است که از دست بچه هایی که بستنی را به سبزیجات ترجیح می دهند عاصی شده و تصمیم می گیرد یک ارتش بزرگ از انواع سبزیجات بسازد و به جنگ بستنی ها برود. با این که در نگاه اول ایده کلی بازی اندکی خنده دار به نظر می رسد، مشکل اصلی ما با این بازی اصلا مربوط به ایده اصلی نیست و ما با روش پیاده سازی این ایده مشکل داریم. متاسفانه سازندگان بازی اصلا نتوانسته اند داستان آن را به خوبی توسعه بدهند و همین مسئله باعث می شود که ما نتوانیم نمره خوبی به این بخش از بازی بدهیم.

بخش بعدی نقد و بررسی مان مربوط به گرافیک بازی می باشد و با این که این بازی قدیمی است و بخشی از ایرادات طراحی گرافیکی آن را می توان تقصیر قدیمی بودن بازی دانست، اما طراحی کلی بازی هم حتی در مقایسه با استانداردهای زمان خودش اصلا چنگی به دل نمی زند و گرافیک بازی هم از ما نمره خوبی نمی گیرد. موسیقی بازی از لحاظ صداگذاری واقعا قوی است و به زبان های مختلفی هم ترجمه شده اما موسیقی زمینه و جلوه های صوتی بازی اصلا قوی نیستند و به همین دلیل موسیقی بازی هم از ما نمره خوبی نخواهد گرفت.

با این که این بازی سیستم گیم پلی تقریبا جالبی دارد، اما مثل خیلی از بازی های خوب که با ایرادات فنی زیاد گیم پلی جذابشان را خراب می کنند، باگ های زیادی دارد که هم جلوی لذت بردن شما از بازی را می گیرد و هم اجازه نمی دهد که ما نمره خیلی بالایی به این بخش از بازی تعلق دهیم.

خب دوستان عزیز وب سایت پارس جوی دیگر به پایان نقد و بررسی مان درباره بازی Ice Cream Surfer رسیدیم و همان طور که خودتان می دانید، وقت گفتن نظر نهایی پارس جوی درباره این بازی است. به نظر وب سایت پارس جوی، بازی Ice Cream Surfer یک بازی نه چندان حرفه ای می باشد و ما فکر می کنیم که این بازی با توجه به ایرادات زیادی که در بخش های مختلف خود دارد به احتمال زیاد انتخاب خوبی برای اکثر مخاطبین پارس جوی نخواهد بود. این بازی ایرادات فنی آزاردهنده ای در گیم پلی خود دارد و از لحاظ داستان هم حقیقتا نتوانسته مخاطب خود را جذب خط داستانی کند و توسعه ضعیفی هم دارد. علاوه بر این هم این بازی حقیقتا گرافیک و موسیقی ضعیف و بی کیفیتی دارد. همه این موارد باعث می شوند که ما نتوانیم اصلا این بازی را به شما توصیه کنیم. هر چند که انتخاب نهایی برای خریدن یا نخریدن همه بازی های معرفی شده از طرف پارس جوی کاملا متعلق به شما می باشد و به همین دلیل اگر با وجود این همه ایرادات موجود در این بازی هنوز هم قصد خرید آن را دارید، شما می توانید بازی Ice Cream Surfer را با قیمت حدود سه دلار در وب سایت استیم خریداری کنید و امیدواریم که این نقد و بررسی برای تصمیم گیری در مورد خریدن یا نخریدن بازی مذکور به شما کمک کرده باشد. اگر این مطلب را دوست داشتید، می توانید نظر خود را از طریق کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت

سیستم گیم پلی جالب

نکات منفی

داستان نه چندان عمیق و با توسعه ضعیف
گرافیک و موسیقی بی کیفیت
ایرادات فنی زیاد در گیم پلی

امتیاز
امتیاز
گرافیک
1.5
داستان
1.0
گیم پلی
4.0
موسیقی
1.5
جزئیات

بازی Ice Cream Surfer یک بازی اکشن و ماجراجویی است که متاسفانه نتوانسته به طور حرفه ای ویژگی های خوبی را در خود پیاده سازی کند و قطعا پیشنهاد پارس جوی به شما نخواهد بود.

2.0
امتیاز کل
شما به این نمره داده اید
همچنین در پارس جوی
 
نقد و بررسی بازی Composer World
25 آوریل 2024
توسط Pars Joy
نقد و بررسی
ادلمه مطلب
پست های جدید پارس جوی
6.6

نقد و بررسی بازی Composer World

6.3

نقد و بررسی بازی Blind Shot

6.5

نقد و بررسی بازی Warhammer 40,000: Dakka Squadron

8.9

نقد و بررسی بازی Flooded

7.8

نقد و بررسی بازی Golfinite

7.1

نقد و بررسی بازی The Smurfs: Colorful Stories

8.6

نقد و بررسی بازی The Pedestrian

Pars Joy since 2014, All Rights Reserved