نقد و برسی Galaxy Squad

توسط parsjoy در 12 سپتامبر 2021

امروز با نقد و برسی یک بازی علمی تخیلی استراتژیک همراه شما هستیم. این بازی در سبک استراتژیک real time یا همزمان ساخته شده است که برخلاف استراتژیک های نوبتی در آن می توانید به صورت همزمان با حریف به اداره ی منابع و سازمان بندی ارتش خود بپردازید. بازی امروز ما که توسط استودیوی بازی سازی Kazakov Oleg ساخته شده است نیز در همین سبک قرار گرفته است.

Galaxy Squad نام این بازی می باشد و خود استودیوی Kazakov Oleg نیز وظیفه ی انتشار این بازی را برعهده گرفته است و آن را با قیمت ۱۰ دلار برای رایانه های شخصی منتشر کرده است و اگر قصد تجربه ی این بازی را دارید باید به یکی از سیستم عامل های لینوکس و یا ویندوز دسترسی داشته باشید. با نقد و برسی این بازی همراه وبسیات parsjoy باشید.

داستان بازی درباره ی مرکز Galaxy Squad است و حول یک سرقت می گردد​​. در بازی شما در نقش فرمانده ی گروهی مزدور می باشد. به تازگی گروه مزدوران شما با موفقیت محموله ای را می دزدند اما متأسفانه بسیاری افراد و زیردست های مورد اعتماد شما در این راه می میرند و این قضیه ضربه ی بزرگی به شما وارد می کند. آنهایی که باقی می مانند باید کالاهای غیرقانونی را به سیاره ای که یک سال نوری از ما دور است منتقل کنند.

اما مسیر های بازی پر از خطر است و این تعداد کم سربازان هم از نظر عددی چندان برای این سفر مناسب نیستند و اینجاست که شما باید به وسیله ی ویژگی های مدیریتی خود این افراد را به سلامت به مقصد برسانید تا که سرقت خود را به پایان برسانید و در این عملیات موفق شوید. بازی از چند پایان بندی با کیفیت ساخته شده است و این موضوع به جذابیت بازی افزوده است.

گیم پلی بازی شبیه استراتژیک های تاکتیکال می باشد و سازندگان بازی نیز از یک سری عناصر بازی های روگ لایک در گیم پلی استفاده کرده اند تا یک بازی خاص را خلق کنند. مکانیزم های مبارزاتی بازی بسیار خوب طراحی شده است و در حد یک بازی استراتژیک به خوبی پیاده سازی شده است.به مرور زمان در بازی باید اعضای گروه خودتون را افزایش بدید و یک تیم قدرتمند را هدایت کنید تا بتوانید بر دشمنان خود در طول بازی غلبه کنید.

گرافیک و آرت استایل بازی از اوضاع خوبی برخوردار است. محیط های بازی تمی سایبرپانک محور دارند و اتمسفر آن کاملا گیرا می باشد ، به طوری که اگر از طرفداران این ژانر باشید با محیط های بازی ارتباط برقرار خواهید کرد. از نظر هنری در کل بازی کیفیت مطلوبی دارد. از نظر فنی بازی در حد و اندازه ی عناوین این نسل نمی باشد و عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشته است.

متاسفانه کیفیت عناصر صوتی این عنوان ضعیف می باشد و یکی از بزرگترین اشکالات بازی است. موسیقی ها بد نیستند ( هرچند که در خیلی از مواقع ضعیف و بی کیفیت می باشند) و از طرفی صداگذاری بازی بسیار بد انجام شده است به صورتی که این موضوع بسیار آزاردهنده است و درنگاه اول متوجه این مشکلات صوتی در بازی خواهید شد. در کل از نظر شنیداری با بازی ضعیفی طرف هستیم و اگر این بخش صوتی در بازی برای شما مهم است ، با آن به این راحتی ها کنار نخواهید آمد.

Galaxy Squad یک پیشنهاد خوب برای طرفداران بازی های سایبرپانکی می باشد که از قضا به سبک استراتژيک نیز علاقه دارند. البته بازی در یک سری از مسائل مثل موسیقی و صداگذاری اشکالاتی دارد که به هیچ وجه قابل بخشش نمی باشند و از طرفی هم از نظر گرافیک فنی بازی حرف زیادی برای گفتن ندارد.

اگر به بازی های تاکتیکال علاقه دارید و از حال و هوای بازی خوشتان آمده خرید این بازی خالی از لطف نیست ولی در صورتی هم که از طرفداران این سبک از بازی ها نیستید و مخصوصا حال و حوصله ی عناوین استراتژيک را ندارید ، این بازی هم چیز برای ارائه کردن به شما ندارد و به احتمال زیاد با آن ارتباط برقرار نخواهید کرد. از این که با نقد و برسی این بازی همراه وبسایت Parsjoy بودید سپاسگزاریم و امیدواریم که از نقد و برسی این بازی لذت برده باشید.

 

نکات مثبت

گیم پلی راضی کننده
فضای سایبرپانکی گیرا
داستان قابل قبول

نکات منفی

موسیقی های بازی دارای ایراد است
صداگذاری وحشتناک

امتیاز
امتیاز
گرافیک
8.0
داستان
7.0
گیم پلی
8.0
موسیقی
4.0
جزئیات

اگر به بازی های تاکتیکال علاقه دارید و از حال و هوای بازی خوشتان آمده خرید این بازی خالی از لطف نیست ولی در صورتی هم که از طرفداران این سبک از بازی ها نیستید و مخصوصا حال و حوصله ی عناوین استراتژيک را ندارید ، این بازی هم چیز برای ارائه کردن به شما ندارد.

6.8
امتیاز کل
شما به این نمره داده اید
همچنین در پارس جوی
 
نقد و بررسی بازی Composer World
25 آوریل 2024
توسط Pars Joy
نقد و بررسی
ادلمه مطلب
پست های جدید پارس جوی
6.6

نقد و بررسی بازی Composer World

6.3

نقد و بررسی بازی Blind Shot

6.5

نقد و بررسی بازی Warhammer 40,000: Dakka Squadron

8.9

نقد و بررسی بازی Flooded

7.8

نقد و بررسی بازی Golfinite

7.1

نقد و بررسی بازی The Smurfs: Colorful Stories

8.6

نقد و بررسی بازی The Pedestrian

Pars Joy since 2014, All Rights Reserved