نقد و بررسی BDSM: Big Drunk Satanic Massacre

توسط parsjoy در 21 نوامبر 2019

داستان بازی BDSM: Big Drunk Satanic Massacre به طور کلی کاملاً ساده است. سی سال پیش ، یک مأمور پمپ بنزین که دارای اضافه وزن بود با یک مجله پورنو در توالت پمپ بنزین اوقات کمی برای خلوت داشت و یک پورتال به جهنم را کشف کرد. سپس انسانها جهنم را آزاد كردند ، فروشگاه های قهوه و پارک های تعطیل را افتتاح كردند و به نوعی مكان پمپ بنزین صاحب یك زنجیره بزرگ برگر به نام Big Wac شد كه ما می توانیم از شیاطینهای خرد شده به عنوان ماده اصلی در همبرگرهایشان استفاده كنیم. لوسیفر ، یا لو همانطور که معروف است ، یک مستقل مست است که در زیر شلوار خود در میله های زندان آویزان است ، اما تصمیم می گیرد اکنون زمان بازپس گیری جهنم از انسانها و جلوگیری از آبدار شدن دوستانش باشد.

بازی BDSM: Big Drunk Satanic Massacre عنوانی به سبک تیراندازی است و لو با تمام وجود دشمن خود را درگیر می کند. برخی از این افراد انسان هستند ، اما بعضی دیگر از جهنم هستند. لو با یک تپانچه شروع می کند ، اما با بیش افزایش چهار سطح می تواند مجموعه ای از سلاح های متفاوتی را در هر بازی انتخاب کند که شامل مسلسل ، موشک انداز ، پرتاب کننده شعله و غیره هستند. هر سلاح دارای حالت آتش متناوب است و لو می تواند اینها را تقویت کند با استفاده از جادوهایی که به او سپر می دهند ، حملات شهاب سنگی را انجام دهید یا یک تیم از مأموریت را برای حمله به دشمنان برای شما احضار کنید.

در گیم پلی بازی BDSM: Big Drunk Satanic Massacre از آنجا که بعضی از درها توسط مشاعره جادویی قفل شده اند شما باید در اطراف نقشه شکار کنید و حالت های سه گانه را پیدا کنید و عنوان را برای پیشرفت پیدا کنید. همچنین تلاش های جانبی برای تکمیل کردن سلاح های اضافی وجود دارد و می توانید با شخصیت های مختلفی مانند مکزیکی شل و ول صحبت کنید.

در بازی BDSM: Big Drunk Satanic Massacre از شکست دشمنان می توان برای به روزرسانی سلاح ها و طلسم های خود استفاده کرد ، در حالی که گرفتن orbs قرمز حالت Rage شما را که از یک چشم لیز تیراندازی می کند ، حالت Rage شما را خاموش می کند. همچنین ، به دلایل ، فروشندگان از ویژگی های کوچک بازی دیگری برخوردار هستند ، یک بازی استراتژی با نام BDSM که در آن شما می توانید به صورت یک مربع در یک منطقه بازی با کاشی حرکت کرده و پول جمع کنید و از دشمنان دوری کنید. لو یک شخصیت عالی است ، اما ورود او به اتاق ها ، صداگذاری او محدود به چند فریاد است. تمام مکالمات دیگر ، که برخی از آنها کاملاً طولانی هستند در یک نوار متن کوچک نشان داده شده اند. Innuendos با رها کردن همجنسگراها از کار اخراج می شوند ، اما بسیاری از آنها تأثیر خود را از دست می دهند و ویرایش این مکالمات را پایین می آورند و ابراز وجود آنها باعث می شود بازی سریعتر و سرگرم کننده تر شود.

در بازی BDSM: Big Drunk Satanic Massacre دوربین بسیار بالاتر از سطح بازی است ، بنابراین حتی وقتی به باشگاه استریپ می روید ، همه جزئیات را از دست می دهند و فقط دسته ای از پیکسل ها هستند که در مورد آن برجسته می شوند. همچنین به نظر می رسد که توسعه دهنده Big Way آگاه است که برخی از بازارها مانند استرالیا نسبتاً سختگیرانه هستند ، بنابراین در حالی که ذکر مواد مخدر است که به وضوح آبجو یا ویسکی است زیرا او را مجبور می کند. همانطور که در عنوان بازی کلمه مست است.

همچنین در بازی BDSM: Big Drunk Satanic Massacre مشکلات فنی کاملاً کمی وجود دارد. برای مثال افت فریم در این بازی دیده می شود که امیدواریم توسعه دهندگان بازی آن را طی بروزرسانی هایی رفع کنند. جعبه هدف بیش از حد مکرر توسط پیام های غنائم پوشانده می شود ، و مینی بازی استمناء که از شما خواسته می شود بالا و پایین بکشید در واقع انجام کاری دشواری در زندگی واقعی است. بسیاری از عناصر گیم پلی BDSM: Big Drunk Satanic Massacre نیز توضیح داده نشده است. متاسفانه در بازی بخش آموزشی مفصلی برای عنصر گیم پلی بازی وجود ندارد.

 

نکات مثبت

گیم پلی سرگرم کننده
داستان جذاب
طراحی بصری خوب

نکات منفی

موسیقی متن ضعیف
باگ های ریز در عملکرد فنی
شخصیت پردازی ضعیف

امتیاز
امتیاز
گرافیک
7.0
داستان
7.5
گیم پلی
7.5
موسیقی
6.0
جزئیات

بازی BDSM: Big Drunk Satanic Massacre دارای گیم پلی سرگرم کننده و جذابی است. این بازی در زمینه داستان و ارائه از عملکرد خوبی برخوردار است و داستان جذابی دارد. متاسفانه در زمینه طراحی موسیقی متن و صداگذاری عملکرد خوبی نداشته است.

7.0
امتیاز کل
شما به این نمره داده اید
همچنین در پارس جوی
 
نقد و بررسی بازی Composer World
25 آوریل 2024
توسط Pars Joy
نقد و بررسی
ادلمه مطلب
پست های جدید پارس جوی
6.6

نقد و بررسی بازی Composer World

6.3

نقد و بررسی بازی Blind Shot

6.5

نقد و بررسی بازی Warhammer 40,000: Dakka Squadron

8.9

نقد و بررسی بازی Flooded

7.8

نقد و بررسی بازی Golfinite

7.1

نقد و بررسی بازی The Smurfs: Colorful Stories

8.6

نقد و بررسی بازی The Pedestrian

Pars Joy since 2014, All Rights Reserved