نقد و بررسی 1971 Project Helios

توسط parsjoy در 11 جولای 2020

سلام به دوستان ودنبال کنندگان همیشگی وب سایت Pars Joy امروز ، در این مقاله همراه ما باشید تا با یک دیگر به نقد و بررسی بازی بسیار جذاب 1971 Project Helios بپردازیم پس در ادامه ی مطالب با ما همراه باشید.

این بازی در تاریخ 9 ژوئن 2020 به دست شرکت RecoTechnology S.L. برنامه نویسی و ساخته شد و سپس به دست همین شرکت وارد بازار شد و با استقبال خوبی رو به رو شد . این بازی برای پلتفرم های Playstation4 ، Xbox one ، Nintendo Switch وPC در دسترس و قابل خریداری است. در ابتدا باید بگویم که این بازی یک بازی استراتژی و اکشن است ، شما بازی را با دو بازیکن شروع می کنید و به تدریج افرادی را به تیم خود اضافه می کنید که شما می توانید 6 نفر را در تیم خودتان داشته باشید.

ممانند تیم های دیگر هر شخص در تیم شما وظایفی را به عهده دارد و هر کس کار به خصوصی انجام می دهد تا تیم قویی داشته باشید. در بازی شما به هدف نجات دادن شخصی بسیار مهم به نام ر مارگارت بیلی تیم تشکیل می دهید و با یک تیم دیگر برای این هدف تلاش می کنید ، شما در بازی باید تیمتان را کنترل و هدایت کنید بر وظایفشان واقف باشید تا کارشان را درست انجام دهند.

بازی سه پایان متفاوت دارد که شما با چگونه بازی کردنتان آن را رقم می زنید ، متاسفانه بازی داستان قویی ندارد و کاملا ناگهانی و بدون پیشینه ای بازی شروع می شود ، گیم پلی بسیار لذت بخش و جالب است و من از تجربه ی گیم پلی لذت بردم اما چیزی که در بازی وجود داشت و کمی من را اذیت کرد گفت و گو های غیر ضروری موجود در بازی بود که باعث می شد من تمرکزم را از دست بدهم و یا بازی کمی متوقف و یا کند شود ، خوش بختانه در بازی گزینه هایی برای کنترل صدا ، نور و … خواهید داشت که میتوانید کمی بازی را برای خودتان شخصی سازی کنید.

بازی به صورت دانای کل برگذار می شود یعنی شما نمایی از بالا به پایین دارید که به شما اجازه می دهد به خوبی دوربین ها را تنطیم کنید و یا برای حرکت در مکان از تاک تیک های خوب و درست تری استفاده کنید ، گرافیک بازی نسبت به بازی هایی که در سال 2020 ساخته شده اند عالی و خوب نیست اما میتوان گفت قابل قبول است و می توان از دیدن آن ها لذت برد ، با این که تصاویر کمی زیاد هیتند اما در قسمت و سکانس هایی که از دیالوگ استفاده شده است ، همانند رمان بصری تصویر شخصی که دیالوگ می گوید در پایین صفحه ظاهر می شود که به جرات می گویم که طراحی این شخصیت ها بسیار خوب و دقیق بوده است که این طراحی خوب باعث می شود خواسه و یا نا خواسته به دیالوگ و مطالبی که خیلی مهم نیستند توجه کنید و این به نظرم یعنی موفقیت در طراحی.

در بازی حرکت کردن و تاک تیک ها بسیار خوب و آسان هستند چرا که نقشه ای وجود دارد که شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید ، به عنوان رهبر اول از همه حرکت کنید و تیم شما به دنبال شما با تاک تیک انتخابی شما حرکت کنند ، اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که همیشه دوست داشته اید به عنوان رهبر یک تیم عمل کنید این بازی کاملا مناسب شما است و تجربه ای عالی به شما می دهد.در بازی تمامی جزئیات در عمل مهم است مثلا یکی از چیز هایی که خیلی باید به آن توجه کنید پوشش است ، چیزی که در بازی به شما کمک می کند که پیروز و قوی عمل کنید پوشش درست در بازی است که به نظر من بهترین پوشش در کل بازی پوشش و آرایش نظامی بود که شما می توانستید از پشت به دشمنانتان حمله کنید و آنان را شکست دهید.

در بازی آپشن هایی وجود دارد که در هر بازی (هر مرحله) وجود دارد که می توانید با آن دشمن های خود را فریز کنید و بکشید ، هم چنین از آنجایی که بازی در جای سردی اتفاق می افتد شما نیز باید مواظب باشید تا سرما به شما آسیب نزدند ، یعنی باید زمان بندی درستی داشته باشید تا زمانی که در معرض سرما هستید یخ نزنید ، همچنین شما در بازی گزینه ای به نام Heal و یا احیا کردن دارید که با استفاده از آن در هر مرحله فقط یک نفر را می توانید احیا کنید و به تیمتان بر گردانید ، به نظر من اگر این گزینه در هر مرحله چندین بار مورد استفاده قرار می گرفت خیلی بهتر بود و بازی را راحت تر می کرد اما متاسفانه شما فقط یک بار از این گزینه می توانید استفاده کنید.

در بازی گاهی گفت و گو ها و یاد داشت هایی وجود دارد که در پایگاه اتفاق می افتند و جالب ایجا است که این گفت و گو ها در بازی قفل هستند و شما پس از به پایان رساندن بعضی مراحل می توانید این قفل ها را باز کنید که به نظرم حتی این یاد داشت ها و گفت و گو ها غیر ضروری بودند و داستانی در بازی پیش نمی بردند چرا که شما بدون هیچ هدفی در بازی برای این یاد داشت ها می جنگید که هیچ هدفی در پشت آن ها نیست و همین مورد است که شاید شما را از بازی نا امید و دلسرد کننده شود که شاید حتی باعث شود شما از ادامه دادن بازی منصرف شوید.

موسیقی بازی کمی تکراری و خسته کننده است اما با وجود تمامی این ها با بازی بسیار خوب هم خوانی دارد و به شکل بسیار عالی با بازی هم خوانی پیدا کرده است به صورتی که با اوج گرفتن و هیجانی شدن بازی موسیقی اوج می گیرد و ریتم های تند در آن شنیده میشود و در زمانی که شما سعی دارید آرایش نظامی خود را بچینید موسیقی آرام می شود تا شما بتوانید تمرکز لازم برای این کار را داشته باشید. تصاویر نیز همان گونه که در بالا تر گفتم خوب طراحی شده است و شما به راحتی می توانید بازی را تحت کنترل داشته باشید. درمورد بازی 1971 Project Helios می توانم بگویم با این که بازی یک بازی اعتیاد آور نیست اما گیم پلی به شدت سر گرم کننده ای دارد که به خوبی حس هیجان را در شما به وجود می آورد و به شما این فرصت را می دهد که فرمانده ی یک ارتش کوچک باشید که در شرایط و مراحل مختلف با دشمنان مبارزه می کنند ، این بازی در پلتفرم Nintendo switch از افت فریم و گرافیک برخوردار است اما در پلتفرم Playstation4 به خوبی اجرا می شود و تجربه ی خوبی خواهد بود.

نکات مثبت

اتحاد های چند گانه در بازی
گزینه ی فریز و زنده کردن
نبرد ها جذاب هستند

نکات منفی

گرافیک عالی نیست
بازی داستان قویی ندارد
گاهی بازی چالش برانگیز می شود

امتیاز
امتیاز
گرافیک
6.5
داستان
6.0
گیم پلی
7.5
موسیقی
6.5
جزئیات

این بازی یک بازی در سبک استراتژی و اکشن است که آرزوی افرادی که همیشه دوست داشته اند فرمانده ی یک ارتش باشند را بر آورده کرده است در بازی اسلحه های جالبی به کار رفته است که از تجربه ی بازی با آن ها لذت خواهید برد.

6.6
امتیاز کل
شما به این نمره داده اید
همچنین در پارس جوی
 
نقد و بررسی بازی Blind Shot
10 آوریل 2024
توسط Pars Joy
نقد و بررسی
ادلمه مطلب
پست های جدید پارس جوی
6.3

نقد و بررسی بازی Blind Shot

6.5

نقد و بررسی بازی Warhammer 40,000: Dakka Squadron

8.9

نقد و بررسی بازی Flooded

7.8

نقد و بررسی بازی Golfinite

7.1

نقد و بررسی بازی The Smurfs: Colorful Stories

8.6

نقد و بررسی بازی The Pedestrian

7.3

نقد و بررسی بازی Dead Tomb

Pars Joy since 2014, All Rights Reserved