نقد و بررسی Super Crush KO

توسط parsjoy در 4 آوریل 2020

در این مقاله بازی Super Crush KO را برای شما نقد و بررسی کرده ایم. Super Crush KO یک مجموعه با سرعت بسیار زیاد است که در یک شهر پر جنب و جوش در نزدیکی شهر آینده قرار دارد. زیپ ژاکت نیونی مورد علاقه خود را ببندید و راه خود را از انبوه جمعیت پیدا کنید تا جان بچه گربه ی ربوده ‌شده خود را نجات دهید  ، در حالی که شما در آن هستید ، بشریت را از همه ی آخرالزمان نجات دهید.

Vertex Pop ، توسعه دهنده Graceful Explosion Machine ، برگشته است – و از ۲ بعدی به یک جنگجوی خیابانی با نتایج تاثیرگذاری تغییر کرده ‌است. اگر صاحب یک حیوان خانگی هستید ، یک پیوند یگانه و منحصر به فرد با حیوان خود خواهید داشت. آن‌ ها بهترین دوست شما ، غرور و شادی شما هستند و هر کاری برای آن ‌ها می ‌کنید – فقط به John Wick نگاه کنید. خوشبختانه ، Super Crush KO به اندازه کافی وحشتناک نیست – آن ها بهترین دوست شما هستند ، غرور شما این دزدگیر تجارت Keanu را برای کارن صاحب شایسته ی (اگر بیش از حد مشکوک باشد) گربه چوبز(Chubbz) (و نه، قبل از سؤال کردن شما، کارن از تریلر اصلی سوئیچ نیست).

روزی ، Chubbz توسط یه ضارب ناشناس دزدیده شد و به کارن بستگی داره تا با نبرد با امواج روبات ها دوست خود را نجات دهد. اگر همه این ها عجیب به نظر برسد ، شما هنوز چیزی ندیده اید. Karen از چپ به راست به همان شیوه درست قدیمی مدرسه مبارزه می ‌کرد و چندین دشمن را یکجا شکست می داد. همه چیز خوب و ساده شروع می‌ شود ، با این زن که قهرمان داستان است که قبل از اینکه با اسلحه ‌اش به جایی آسیب برساند ، مشت می ‌کوبد.

مدت ها قبل ، کارن مجهز به “Twister Drill” شده است که در هنگام ترکیب با توانایی هدف قرار دادن دشمنان در وسط هوا ، به او اجازه می ‌دهد تا قبل از استفاده از یک پوند برای پاک کردن بقیه از دشمن ، به دشمن بپرد. هر نسخه از طریق پیدا کردن شیرینی و محصولات غذایی در سفر شما به دست می آید – به طور مثال مانند یک برش پیتزا که توانایی مشت زدن قوی تر را باز می کند.

بیشتر این ارتقاء ها در یک ساعت اول به دست می‌ آیند – و این چیز خوبی است. این توانایی‌ ها به Super Crush KO به ریتم برای مبارزه قدرت می بخشد ، و هر چه زودتر بازیکنان زبان ذاتی هر نبرد را درک کنند ، زودتر لگد زدن ، تیراندازی کردن و راه رفتن کارن به سمت چوبز را راه می اندازند. این سو و آن سو رفتن یک پنجره کوچک از آسیب ناپذیری را فراهم می ‌کند ، و همه چیز تشدید و بسیار ارزشمند می ‌شود. قطعه مقاومت (The pièce de résistance) یک تیر فوق‌ العاده مخرب است که می ‌تواند صدمات زیادی حتی به مبارزات رئیس وارد کند.

این دعواهای بزرگ‌ تر در هر بخش با یکدیگر رقابت می‌ کنند و به طور پیوسته چالش بازی را افزایش می ‌دهند. آن ها هم تست حرکات و هم توانایی های تهاجمی هستند و با تشبیه بازی به Guacemelee (اما بدون عناصر Metroidvania) ، کنترل ها به طرز شگفت انگیزی پاسخگو هستند. معمولا فرصت افزودن کمی چاشنی اضافی به میادین رزم وجود دارد ، اما قطعا تله ‌های انفجاری و  بسترهای حل نشده می ‌توانند سطح بالای مبارزه را خراب کنند – به خصوص برای کسانی که رتبه S را دنبال می ‌کنند. هر یک از بیست سطح این بازی ، عملکرد تخته ی امتیازات در بازی را ارائه می ‌دهد و این شانس بدست آوردن بالاترین تقدیر را دارد. نقاط قوت برای جرم ها به دست می ‌آیند و با در نظر گرفتن صدمه زدن به آن ‌ها ، بهترین راه برای اقدام به مبارزه را ارائه می دهند.

هر جا که بازی می ‌کنید ، چه بر روی خود سوییچ و چه داکت ، Super Crush KO یک بازی با شکوه است. هر محلی از نظر عملکرد مشابه است ، اما هر یک دارای ویژگی ‌های متمایز خاص خودش است ، با یک سبک هنری پاستل که در حرکت خیلی دلنشین به نظر می ‌رسد و مخاطب را به خود جذب می کند. فیلم ‌های انیمیشن فوق ‌العاده را برای کارن و به وضوح انواع دشمن را به آن‌ ها اضافه کنید (که مقادیر زیادی هم هستند) و یک بسته تصویری عالی نیز دارید. مبارزه در این بازی بسیار آسان است و خیلی زود می فهمید که چه راهکارهایی را در پیش بگیرید تا زود تر رئیسان را از میان ببرید.

نکات مثبت

مبارزه با احساسات عالی
تنوع در هر مرحله
به نظر شگفت ‌انگیز می‌ آید
ارزش لود کردن مجدد را دارد

نکات منفی

مبارزات رئیس به خوبی سطوح منظم نیست
طراحی دشمن چندان هیجان ‌انگیز نیست

امتیاز
امتیاز
گرافیک
8.0
داستان
7.5
گیم پلی
8.0
موسیقی
7.5
جزئیات

Super Crush KO رضایت کوتاه ‌مدت را ارائه می ‌دهد، اما در عین حال خیلی شیرین است. با وجود میزان استقبال ازین بازی، عالی به نظر می‌ رسد و حتی ممکن است طرفداران بیشتری پیدا ‌کند. شاید برای کسانی که علاقه مند به سگ ها هستند چندان جذاب نباشد اما امتحانش ضرر ندارد - بنابراین شما منتظر چه چیزی هستید؟ بروید بیرون و گربه کوچولو را نجات بدهید.

7.8
امتیاز کل
شما به این نمره داده اید
همچنین در پارس جوی
 
نقد و بررسی بازی Marble Abduction! Patti Hattu
17 سپتامبر 2024
توسط Pars Joy
نقد و بررسی
ادلمه مطلب
پست های جدید پارس جوی
8.1

نقد و بررسی بازی Marble Abduction! Patti Hattu

7.6

نقد و بررسی بازی Aery – Ancient Empires

8.4

نقد و بررسی بازی BZZZT

4.5

نقد و بررسی بازی Cilla

7.0

نقد و بررسی بازی Deathbound

9.1

نقد و بررسی بازی HoneyLand

7.9

نقد و بررسی بازی Jello

Pars Joy since 2014, All Rights Reserved