بازی A Knight’s Quest به عنوان یک سفر دلتنگی برای کسانی که می خواستند تجربه افسانه Zelda از دهه 90 میلادی باشند ، ادعا می شد ، مگر اینکه اجرای این کار فقط در یک سطح بسیار اساسی انجام شود.
در گیم پلی بازی A Knight’s Quest این وظیفه شماست که با کمک شخصیت اصلی یعنی Rusty ، دنیا را از شر یک اسرارآمیز نجات دهید. با این وجود باید کنایه های آزار دهنده ای که Rusty به صحنه می آورد را تحمل کنید ، با اظهار نظرهای یکسان و بیهوده هر کس دیگری در جهان بدتر می شوید. اما باید از این طریق تحمل کنیم ، زیرا Rusty به تدریج قدرت معنوی جدیدی را دریافت می کند که روش مبارزه او را تغییر می دهد و او را قادر می سازد تا با محیط های مختلف ارتباط برقرار کند.
در گیم پلی بازی A Knight’s Quest قدرت روح فوق الذکر به عنوان اصلی ترین کار کمک می کند تا تلاش یک شوالیه را از تأثیرات Zelda متمایز کنید ، زیرا این سبک ها در سبک های بازی متفاوت متفاوت حاصل می شوند و با جابجایی سریع بین قدرت در پرواز ، چالش جالب گاه و بیگاه را ممکن می کنند. درنهایت ، این قدرتها راهی هوشمندانه برای متمرکز کردن سلاح ها و توانایی های مختلف در دسته های قابل کنترل تر هستند. در حالی که اولین قدرتی که شما دریافت می کنید – باد – شمشیر و سپر نسبتاً آشنایی را به Rusty می دهد.
در گیم پلی بازی A Knight’s Quest این قدرتها غالباً هنگامی که Rusty وارد یک منطقه جدید اثبات شده می شود و به راحتی بخشی از چالش های فکری موجود در این بهانه ها را برای سیاه چال ها در اختیار شما قرار می دهد ، که اغلب پس از تلاش های ناامید کننده طولانی حاصل می شود. این مناطق از یکدیگر منحصر به فرد هستند ، که قادر است از تکرار این جنبه خاص بازی جلوگیری کند. متأسفانه ، این منطقه را از احساس یکنواختی نجات نمی دهد. این امر به دلایل مختلف خواهد بود ، خواه ناحیه ای ناامیدکننده خطی باشد و یا زنجیرهای ناامیدکننده از مراحل باس فایت های بازی در پایان این مناطق می تواند از جنبه های اصلی قدرتهای روح استفاده کند ، اما جای تعجب نیست که به همان اندازه آنچه پیش روی آنها بود ، چالشی را انتخاب کنید.
بازی A Knight’s Quest در زمینه طراحی بصری نیز دارای شباهت هایی با بازی Zelda است. با این حال ، به عنوان بازی دارای سبک خاص خود است ، اما این کار را با ادغام نگاه Ocarina of Time با باد واکر انجام داده است. هر منطقه از نظر ظاهری متمایز به نظر می رسد اما چیز خاصی به یاد ماندنی در مورد هر منطقه وجود ندارد. این موضوع با موسیقی متن بازی و صدا یکسان است. نمرات پس زمینه جذاب نیستند ، و برخی از صداها برای تقلید از آهنگ از Zelda خیلی سخت تلاش می کنند که شبیه نباشند.
به طور کلی بازی A Knight’s Quest یک بازی کاملاً خوب است. در بیشتر موارد ، این بازی خوب ارائه می شود و گیم پلی کافی برای سرگرمی بازیکنانی که مایل به رفع کمبودهای آن هستند ، وجود دارد. در بین بازی های سوییچ یک خلأ وجود دارد که یک ماجراجویی سه بعدی شایسته شبیه بازی های قدیمی Zelda باشد ، اما علی رغم بهترین اهداف خود بازی A Knight’s Quest اینگونه نیست.
بازی A Knight’s Quest به دنبال این است که به بازیکنان اجازه دهد از شادمانی یک بازی اکشن-ماجراجویی دهه 90 لذت ببرند. متأسفانه ، نتیجه تلاشی غیر قابل توجه برای فراتر از تقلید و بدون هر اندازه جالب برای تبلیغ آن است. این بازی جذاب را به دوستداران و طرفداران بازی های سبک ماجراجویی پیشنهاد می کنیم.
گیم پلی سرگرم کننده
طراحی بصری زیبا
مکانیک روان گیم پلی
داستان نه چندان جذاب
شباهت های بسیار به بازی Zelda
باگ های ریز در عملکرد فنی