نقد و بررسی بازی Umurangi Generation

توسط Pars Joy در 24 آگوست 2022

سلام به دوستان عزیز وب سایت پارس جوی امروز هم همان طور که مطمئنا خودتان از الان حدس زده اید، با یک نقد و بررسی دیگر همراه شما هستیم. بازی ای که امروز قصد نقد و بررسی آن را داریم یعنی بازی Umurangi Generation یک بازی خیلی جالب می باشد که شبیه سازی ای کاملا جدید و خلاقانه به مخاطبان خود ارائه داده و چنین ایده ای تا کنون در هیچ بازی مشابهی اجرا نشده است. این بازی به ظاهر زیبا اما موارد خیلی بدی هم دارد و ما فکر می کنیم که این بازی به طور کلی با این که ایرادات زیادی هم دارد اما ارزش خرید هم دارد و در هر حال ما امروز این بازی را برای نقد و بررسی در پارس جوی انتخاب کرده ایم و اگر شما دوست دارید نظر پارس جوی را درباره این بازی به طور دقیق بدانید می توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا هم با بازی ای که امروز برای شما دوستان عزیز در این مطلب انتخاب کرده ایم و بخش های مختلف آن مانند گرافیک، گیم پلی، موسیقی و داستان و هم با نظر ما درباره این بازی آشنا شوید.

داستان این بازی در دنیایی پسا آخرالزمانی و تقریبا خرابه جای می گیرد. احتمالا فکر می کنید که چنین دنیایی از آن جایی که اکثر زیبایی های طبیعی اش را از دست داده است، سوژه های زیادی برای عکس برداری ندارد؛ اما باید بدانید که وظیفه شما در این بازی دقیقا پیدا کردن سوژه های مناسب برای عکاسی و شرکت در مسابقه های مختلف است! همان طور که خودتان هم می بینید، بازی ایده خلاقانه و جالبی دارد و البته جذابیت داستان بازی همین جا تمام نمی شود و در کنار این ایده زیبا، بازی توانسته توسعه داستانی خوبی هم به مخاطب ارائه دهد. همه این موارد در کنار هم باعث می شوند ما نمره خوبی به داستان بازی امروزمان بدهیم.

یکی دیگر از بخش های بازی که سرشار از خلاقیت و ویژگی های جذاب است، گرافیک آن می باشد. بازی گرافیک واقعا منحصر به فردی دارد که در مقایسه با بقیه بازی های ژانر خود واقعا قابل تشخیص است و در کل ما فکر می کنیم سازندگان و هنرمندانی که در طراحی گرافیکی بازی نقش داشته اند کارشان را به درستی انجام داده اند و این بازی در کنار طراحی کلی حرفه ای شخصیت ها و صحنه ها از جزئیات زیاد و انیمیشن های قوی ای هم برخوردار است. با توجه به این نکاتی که گفتیم، گرافیک بازی از ما نمره خوبی می گیرد. موسیقی بازی با این که صداگذاری ندارد، اما با ساندترک قوی و جلوه های صوتی خوب خود توانسته خودش را بالا بکشد و ما علاوه بر این که به شما پیشنهاد می کنیم موسیقی زمینه بازی را به طور جدا با قیمت حدودی پنج دلار خریداری کنید و از آن لذت ببرید، به این بخش از بازی هم نمره خوبی خواهیم داد.

سیستم گیم پلی بازی واقعا ساده است و دقیقا کاری که از آن انتظار می رود – به طور کلی عکس گرفتن! – را به خوبی انجام می دهد. البته باید گفت که بازی یک سری ایرادات فنی جزئی در گیم پلی خود دارد که اندکی از نمره خوب ما به این بخش کم می کنند.

خب دوستان عزیز وب سایت پارس جوی دیگر به پایان نقد و بررسی مان درباره بازی Umurangi Generation رسیدیم و همان طور که خودتان می دانید، وقت گفتن نظر نهایی پارس جوی درباره این بازی است. به نظر وب سایت پارس جوی، بازی Umurangi Generation یک بازی خیلی حرفه ای می باشد و به طور کلی ما فکر می کنیم که این بازی در صورتی برای شما مناسب خواهد بود که شما اولا طرفدار ژانر شبیه سازی باشید و تنها انتظارتان از گیم پلی صحنه های اکشن و مبارزه های سنگین نباشد! و دوم این که خیلی دنبال هیجان و اتفاقات غیر منتظره در داستان بازی نباشید و مشکلی با یک خط داستانی آرامش بخش و تا حدی قابل پیش بینی که صرفا برای لذت بردن مخاطب پیاده سازی و طراحی شده نداشته باشید. البته جدای از همه این ها، ما فکر می کنیم که این بازی برای هر نوع مخاطبی یک جنبه جالبی دارد و هیچ کسی را پس از تجربه کردن و نشستن پای خود دست خالی نخواهد گذاشت. به همین دلیل، ما این بازی را به همه شما خوانندگان عزیز وب سایت پارس جوی که تا اینجا همراه ما بوده اید توصیه می کنیم و فکر می کنیم می توانید اوقات خوشی را با آن سپری کنید. اگر نظر شما هم با ما یکی است و تصمیم به خرید این بازی زیبا گرفته اید، شما می توانید بازی Umurangi Generation را با قیمت حدود پانزده دلار در وب سایت استیم خریداری کنید و امیدواریم که این نقد و بررسی برای تصمیم گیری در مورد خریدن یا نخریدن بازی مذکور به شما کمک کرده باشد. اگر این مطلب را دوست داشتید، می توانید نظر خود را از طریق کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت

داستان قوی با ایده کلی خلاقانه
گرافیک جالب و منحصر به فرد

نکات منفی

باگ های جزئی در گیم پلی

امتیاز
امتیاز
گرافیک
10
داستان
10
گیم پلی
8.0
موسیقی
9.5
جزئیات

بازی Umurangi Generation دنیایی پسا آخر الزمانی و از بین رفته را به تصویر می کشد که در آن شما به عنوان یک عکاس زندگی می کنید، ایده ای که حقیقتا در هیچ بازی شبیه سازی مشابهی قبلا پیاده سازی نشده است!

9.4
امتیاز کل
شما به این نمره داده اید
همچنین در پارس جوی
 
نقد و بررسی بازی Composer World
25 آوریل 2024
توسط Pars Joy
نقد و بررسی
ادلمه مطلب
پست های جدید پارس جوی
6.6

نقد و بررسی بازی Composer World

6.3

نقد و بررسی بازی Blind Shot

6.5

نقد و بررسی بازی Warhammer 40,000: Dakka Squadron

8.9

نقد و بررسی بازی Flooded

7.8

نقد و بررسی بازی Golfinite

7.1

نقد و بررسی بازی The Smurfs: Colorful Stories

8.6

نقد و بررسی بازی The Pedestrian

Pars Joy since 2014, All Rights Reserved