این می تواند برای یک شخص خارجی که در این سریال جستجو می کند بسیار فریبنده باشد و بفهمد چه چیزی بازی کند. در حالی که آتلیه ریزا بی نقص نیست و به طور کلی آتلیه لولووا تجربه ای باکیفیت تر است ، اگر فقط امسال قصد داشتید یک بازی آتلیه بازی کنید ، باید این بازی رایزا باشد.با تمام این حرفها ، Atelier Ryza: Ever Darkness & Secret Hideout ممکن است بزرگترین عزیمت سریال تاکنون باشد اما احساس می کند کاملاً با دنیای بازی پر زرق و برقش ، بازیگران دوست داشتنی شخصیت ها ، مضامین داستان دل انگیز و جذاب بسیار مناسب است. موسیقی متن آهنگ ارکستر. بنابراین ، به من اجازه دهید توضیح دهم که چه چیزی باعث تفاوت آن می شود.
قبل از فرو رفتن در گیم پلی ، فرضیه و شخصیت های آتلیه ریازا را شرح می دهم. Reisalin Stout AKA Ryza به همراه والدینش در یک مزرعه کوچک زندگی می کند که در یک جزیره منزوی واقع شده است. افراد زیادی در سن او وجود ندارد ، بنابراین او با یک زن و شوهر از نام های لنت و تائو دوست خوب است. لنت یک همکار عضلانی است که آرزو می کند جنگجو باشد در حالی که تائو یک پسر کوچک عصبی است که به شدت می خواهد مجموعه کتاب های خانواده اش را رمزگشایی کند. در نتیجه ، Ryza نوعی تنبلی است که می داند چه می خواهد و برای رسیدن به اهدافش به مسافت های زیادی می رود. یعنی ، او می خواهد به یک ماجراجویی حماسی برود بنابراین او طرحی را برای فرار از والدینش و گشت و گذار در این قاره به نمایش می گذارد.
پاداش تلاش نیز دیگر پول نیست به طور معمول ، انجام یک تلاش باعث می شود مواد با کیفیت خوب ، و حتی گاهی اوقات دستور العمل های جدید یا دیگر راه حل ها فراهم شود. در حالی که فرضیه ها اختیاری به نظر می رسند ، آنها صرفاً پاداش بیشتری نسبت به درخواست های قبلی دارند ، این چیزی است که من فقط اگر وسایل یا مطالب را در دست داشته باشم انجام دادم.
مشکل این است که به طور کلی ، احساس می کند کمی بی جهت است. آتلیه ریازا با هدایت بازیکن از رویکرد بسیار آرام عمل می کند و همیشه اینگونه کارایی ندارد. Cutscenes بدون ارائه سرنخی از آنچه بعد باید انجام شود پایان خواهد یافت. در حالی که یادداشت فقط یک دکمه است ، اما هنوز هم در مواردی که یک برش بدون نشانه ای از هدف بعدی به پایان می رسد ، عجیب است.
بیش از یک بار اتفاق می افتد که ریزا “من یک ایده از چه کار می کنم!” وجود دارد و هرگز به این ایده اشاره نمی کنم. سپس Memo را بررسی می کنید و به شما می گوید یک مورد خاص ایجاد کنید یا به یک مکان خاص بروید. خوب است که یادداشت ها در آنجا هستند ، اما احساس می شود که آتلیه ریاز به آن کمی تکیه می کند تا بازیکن را به جلو حرکت کند.
این سیستم نرم و صاف ، با عمق فراوان است و گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می خواهید بارگیری هر شخصیت ، حتی قبل از اینکه بعداً در انتهای جاده به کارهای خاص خود معرفی کنید. این سیستم همچنین با بازگشت دوباره به سیستم کیمیاگری ، کشف موارد جدید توهین آمیز و معجون بهبودی قوی بی پایان اعتیاد آور و هیجان انگیز تر از آن است که شاید همیشه در این سریال باشد ، چرا که اکنون به جنگی حلقه می زند که در واقع احساس ارزش مراقبت از آن را دارد. در واقع ، سیستم جدید جنگی در اینجا این عنصر بازی را بیش از گذشته در یک کوشش با کیمیاگری قرار می دهد و در نتیجه یک تجربه بالابر واقعی را به کل تجربه می بخشد.
وجود شخصیت های جذاب
گرافیک چشم نواز
جنگ های جذاب
کامل نبودن اطلاعات بازی