بازی The Sojourn یک بازی پازل اول شخص است که دارای گیم پلی سرگرم کننده و جذابی است و در طراحی گرافیک هنری از عملکرد خوبی برخوردار است و دنیای زیبای خود را در اختیار بازیکن قرار می دهد. شما در ادامه نقد و بررسی این بازی جذاب می توانید با تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای ParsJoy همراه باشید.
در گیم پلی بازی The Sojourn با توجه به افزایش سطح پیشرفت بازی ، بازیکنان گروههای زیادی از مجسمه ها را کشف می کنند که تولد و رشد کودکی را نشان می دهد که در سنین جوانی چشم بسته دریافت می کند و به نوعی مدرسه شبانه روزی اعزام می شود. با رسیدن به مناطق جدید در دنیای بازی ، که بطور متوسط بعد از هر چهار مرحله چالش های سخت تری اتفاق می افتد ، بازیکنان با مجسمه های جدیدی روبرو خواهند شد که مرحله بعدی داستان را نشان می دهد.
مفهوم اصلی بازی The Sojourn دنیای تاریکی که می توان از داخل و خارج آن رفت و آمد کرد را از روش های مختلفی استفاده می کند تا آن ها را ارائه دهد تا درگیر موانع مختلف موجود در هر پازل شوید. به عنوان مثال ، مجسمه ها و چنگکها فقط در حالی که در این دنیای تاریک هستند قابل فعال سازی هستند. بازیکنان از مجسمه ها برای انتقال صوت ، تعویض مکان با موضوع استفاده می کنند در حالی که از harps برای ترمیم پل های شکسته برای مدت زمان معینی استفاده می شود و به بازیکنان اجازه می دهد تا زمانی که به سرعت حرکت می کنند از آنها عبور کنند.
در بخش اول بازی The Sojourn مفاهیم ساده با استفاده از روشهای مختلفی قبل از گسترش و تکامل در سه فصل زیر به کار می رود و بسیار پیچیده تر از حتی سخت ترین معماهای بازی Zelda بنظر می رسند. موانع جدیدی مانند پورتال های اندازه پلتفرم معرفی شده اند که بازیکنان را وادار به دنیای تاریک و بدون محدودیت زمانی می کنند و همچنین یادگارهایی که اجازه می دهند از تندیس ها و harps ها در قلمرو نور استفاده شوند و با افزایش درک بازیکن از مکانیک بازی ها گیم پلی جذابی را ارائه می دهند.
به طور کلی در گیم پلی بازی The Sojourn مرگ و یا مردن وجود ندارد. یک قدم نادرست از لبه به احتمال زیاد به هنگامی که بازیکن سعی در توجه به یک مورد پازل در آن طرف مرحله دارد فقط یک انیمیشن سقوط مختصر را قبل از بازگشت بازیکن به همان نقطه نشان می دهد. معما ها پس از سقوط بدون تغییر باقی می مانند اما خوشبختانه می توان از حالت مکث در صورت خاموش مجدداً اقدامات خاصی را که در مرحله فهمیدن آن انجام شده است ، امکان پذیر ساختن آن غیر ممکن کرده است.
در بازی The Sojourn دامنه دشواری این معماها در بین بازیکنان متفاوت است ، اما به طور متوسط از چالش برانگیز تا تحریک عصبانیت گسترش می یابند. به نظر می رسد بسیاری از مراحل بازی به گونه ای طراحی شده اند که یک بازیکن احساس کند که گویی تمام مراحل لازم را قبل از تحقق کامل انجام داده است. برای معدود افرادی که احساس می کنند مراحل از قبل به اندازه کافی چالش برانگیز نیستند بسیاری از معما ها فقط پس از اتمام اولین مرحله منطقه ای سخت تر و چالش برانگیز تری را ارائه می دهند.
بزرگترین مشکل بازی The Sojourn پاداش های ثانویه از پیام های کوتاه است که پس از گذراندن بیست دقیقه در نظر گرفتن راه حل برای یک معمای دشوار به اندازه کافی نتیجه گیری رضایت بخشی ندارند. به خصوص وقتی که بازی به سادگی بازیکن را به درون جهان فرا می گیرد. عناصر داستان جذاب تر ، تعاملی تر و نوعی سیستم اشاره در بازی باعث می شوند The Sojourn یک تجربه لذت بخش برای مخاطبان گسترده باشد. این بازی جذاب و سرگرم کننده را به دوستداران و طرفداران بازی های سبک پازلی و ماجراجویی پیشنهاد می کنیم.
گیم پلی سرگرم کننده و روان
طراحی بصری زیبا و هنری
مراحل و پازل های متننوع
موسیقی متن ضعیف
داستان نه چندان جذاب
باگ های ریز در عملکرد فنی