بازی Sublevel Zero Redux با قرار دادن شما در نقش یک خلبان ریز و درشت و نسبتاً بدشانس به همراه یک اسلحه ، گوشه ای آشکار به امثال Descent است ، در بازی به معنای واقعی کلمه در اطراف شما در حال فروپاشی است و تنها امید شما برای بقا این است که در تلاش برای فرار و دستیابی به آزادی ، آن را به هسته هر زیرسطح تبدیل کنید.
هرچه روایت ها پیش می روند بازی Sublevel Zero Redux تلاش می کند تا وقایع هرج و مرج رخ داده در اطراف شما را در قالب متن متن توضیح دهد. این ژانر بازی همه چیز مربوط به گیم پلی است و در این زمینه تحت عنوان Zero Redux قرار دارد.
بازی Sublevel Zero Redux از بسیاری جهات از این روش کنترل منحصر به فرد به نفع خود استفاده می کند. به بازیکنان اجازه می دهد تا نه تنها از بالا و پایین یا چپ و راست فرار کنند ، بلکه از هر زاویه ای فرار کنند. چنین آزادی چشم انداز قطعاً در یک عنوان به سبک تیرانداز امروزی احساس تازه می کند ، اما با هزینه ای همراه است. هزینه ای که دشمنان مختلف شما دقیقاً همان آزادی را دارند. در سناریوها و شرایط متعارف ، در غیر این صورت نیازی به عکس العمل و لجاجت زیادی نخواهد بود ، با این وجود به این دلیل که برخوردها در محدوده هر “زیر سطح” مربوطه اتفاق می افتد ، غالباً در تلاش برای کشف دقیقاً خود را در مقابل دیوارها و سقفها می بینید.
بازی Sublevel Zero Redux از نظر ارائه خود یک بازی سرکش است و به همین ترتیب ، در صورت به دست آوردن تجربه واقعی ، نیاز به پخش مجدد دارد. در حالی که درست است که هر مرحله از کمپین بازی کاملاً تصادفی تولید می شود ، موضوع هر یک ثابت مانده است.
این خط خوب بین آشنایی و جدید به معنای قرار دادن شما در یک مکان آشنا است ، در حالی که همیشه شما را برای انتظار غیر منتظره از نظر چیدمان و طراحی سطح آماده می کند. هر زیرسطح تنها سه مسیر صحیح از هسته را به خود اختصاص می دهد. این جایی است که Sublevel Zero Redux عملکرد داخلی کمی الهام بخش خود را نشان می دهد ، بسیاری از درها با رنگ قرمز قرمز مشخص شده اند که به معنای تلاش بازی برای تولید خودکار یک سطح است که برخی از مناطق به عنوان عملکردهای غیر ضروری عمل نمی کنند و نمی دانند با چه کاری انجام دهند.
هربار که یکی از کمپین های Sublevel Zero Redux را تکمیل می کنید بیشتر و بیشترین سطح زیر بصیرت ، خود را برای مقابله با شما در طی بازی بعدی خود نشان می دهد. این یکی دیگر از عناصر roguelike است که به نفع بازی کار می کند و به شما این امکان را می دهد تا از همان سلاح ، موتور و نیروگاهی که قبلاً درست کرده اید لذت ببرید ، همین که کمی بیشتر از آن ساخته شده باشید ، زیرا با جمع آوری و پیشبرد نسخه های قدرتمند تر از قبل می توانید.
Sublevel Zero Redux نه تنها از نظر رویکرد خود به گیم پلی ، بلکه در زمینه طراحی بصری و صدا نیز کاملاً واضح است. متأسفانه هم تصویر آن و هم موسیقی متن بازی تمایل به تکراری شدن دارند. دشمنان با حرکت پیکسل ها و مکعب ها نابود می شوند و از بین می روند.
در بازی Sublevel Zero Redux از طراحی بصری و بافت های ساده ای استفاده شده است. به طور کلی ، هیچ عنصر از نقاط قوت بازی به عنوان یک roguelike فاصله نمی گیرد و هر دو پس از اینکه در سیستم ارتقا بازی و رویکرد منحصر به فرد در زاویه های تیراندازی قرار گرفتند ، می توانند نسبتاً سریع ببخشند.
بازی Sublevel Zero Redux نوعی تجربه بازی است که شما فقط به همان میزان که می خواهید از آن خارج شوید ، به این معنی که برخی از بازیکنان با تصاویر نسبتاً ناچیز خود را نسبتاً برآورده نخواهند کرد. اگر زمان Sublevel Zero Redux را به شما اختصاص دهید ، نمی توانید به عاشق شدن با رویکرد آن برای به روزرسانی ها و چالش های بی امان مداوم ، کمک کنید. این بازی جذاب را به دوستداران و طرفداران بازی های سبک آکشن پیشنهاد می کنیم.
گیم پلی سرگرم کننده
طراحی بصری زیبا
موسیقی متن خوب
داستان بی سرو ته
تکراری شدن موسیقی
یکنواخت بودن برخی مراحل بازی