وقتی وارد بازی می شوید ، واقعاً نمی توان مطمئن بود. صادقانه بگویم ، من گیج شده ام زیرا فکر می کردم کلید نقد بازی Fire Fire Emblem را که ده سال پیش منتشر شده بود ، دریافت کرده ام ، اما سلام ، شاید GBA در Switch تغییر یافته باشد؟
در عوض ، بازی را بارگیری کردم و بلافاصله با صفحه نمایش “Cave Story” مورد استقبال قرار گرفتم و حتی گیج تر شد. یک جستجوی سریع نشان داد که پیکسل در واقع خالق این بازی نیست ، بنابراین سبک هنری و طراحی دقیق آن به طور حتم بین متعالی و آشکارا گمراه کننده است.
در هر دو مورد ، ناشناخته جذاب است ، بنابراین من ادامه دادم ، سعی کردم بفهمم واقعاً روی صفحه من افتاده است.به نظر می رسد که “سنگ مقدس” یک مبارز رئیس اکشن با داستان داستانی عجیب و کاملاً منطقی نیست.
در بازی شما دانشمندی هستید که در یک آزمایشگاه جزیره آویزان هستید و وقتی چیزی پیش می رود ، مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، هسته یک انفجار است. سپس شما باید با یک رئیس سریع مبارزه کنید
به نظر می رسد Thwomp پسر عموی Incan دارد ، و سپس شما جزیره را در یک کشتی موشکی رها می کنید و یک شخص ساده بنفش Cthulhu را مشاهده می کنید ، بدیهی است شر ، نقشه کش و یا مانند آن.
در هر صورت هسته به چهار قسمت تقسیم می شود و این چهار قسمت در چهار قطعه توزیع می شود و در چهار جزیره توزیع می شود. بدیهی است که این قطعات هنوز هم نمی توانند تحمل کنند ، زیرا بلافاصله توسط تعداد زیادی از هیولاهای پیکسل جذب می شوند ، و اکنون شما باید با اسلحه ای که در آزمایشگاه گذاشته اید منفجر شوید زیرا شما آن دانشمند هستید.
آه ، همانطور که پیشرفت می کنید ، مهمات جدیدی پیدا خواهید کرد (مین ، گلوله های عجیب X-Zero و غیره) زیرا این یک سلاح نظامی است که اشکالات بدخشان اغلب در لانه های خود پنهان می شوند. و از انها برای نابودی دشمنان تان استفاده نمایید.
بهترین راه برای توصیف این بازی یک جنگنده ساده و سرسخت رئیس است که می تواند به سرعت و به طور ناعادلانه به مشکل باورنکردنی گسترش یابد. فقط باید دو دکمه را در تمام بازی کنترل کنید و با آن ها به بازی بپردازید.
Sacred Stones تغییری در نسخه رایانه ای بازی است زیرا شما به جای پیدا کردن بعداً با یک ضربه روی سپر شروع می کنید. این مهم است زیرا احتمال مرگ شما از یک ضربه به دو ضربه را تغییر می دهد. شما در پایان در هر جزیره با چهار درب (آنها غیرقابل پراکنده هستند)
بازیکنانی که سابقه ای غنی از بازی دارند ، هنگام بارگذاری سنگ مقدس باید از ناامیدی اولیه خود خلاص شوند ، زیرا این یک داستان غار نیست. بله ، بسیار شبیه “داستان غارها” است که بسیار دردناک است. طراحی منظره ، اتاق ورود و حتی برخی از جزئیات اسلحه واقعاً باعث شده است در پشت دروازه منتظر است.
اما این یک داستان غار نیست. من فکر می کنم اگر نزدیک تر شوید ، یک دادخواست تشکیل می شود. ، بنابراین برای توسعه دهندگان اجتناب ناپذیر است. شما فقط یک هدف دارید: رئیس را منفجر کنید. آثار هنری پیکسل به خوبی انجام شده است تا شما را در کنار کارفرمایان بزرگ به اندازه کافی کوچک نشان دهید ، و اعتراف می کنم که این روسا با دقت طراحی شده اند تا واقعاً جالب به نظر برسند.
از آرمادیلوهای غول پیکر گرفته تا پنگوئن های قاتل ، و حتی این چرخ بزرگ شر شیطان ، این رهبران کاملاً بزرگ ، تحمیل کننده و هولناک هستند. آنها جالب به نظر می رسند و بسیاری از Titan Souls را از طریق برخی دستورالعمل های جدی و تأثیرگذار در بازی های دیگر به من یادآوری می کنند. من هیچ اعتراضی به سخنرانی ندارم و عالی به نظر می رسد.
حداقل در شرایط عادی و دشوار ، “سنگ مقدس” می تواند حمله رئیس یا دفاع را افزایش دهد ، اما این آهنگ همچنان یکسان است. من به این داستان اهمیتی نمی دهم ، و یا به اندازه کافی بحث ندارم و یا پیچ و تاب هایی ندارم که باعث شود شما هم بخواهید به این داستان اهمیت دهید. شما می توانید بسیاری از چیزها را بیاموزید و یاد بگیرید که چگونه زود بمیرید ، سلاح های اضافی جالب هستند
اما جدای از انواع مختلف حالت ها هیچ چیزی به سر میز نمی آید. ضربه زدن به یکباره سخت نیست ، اما چه کسی قصد دارد هنگام بازی ، ابتدا به گلوله برخورد کند؟ جالب به نظر می رسد ، اما بعد از دیدن همه کارفرمایان به یکباره ، احساس می کنید همه چیز را دیده اید. شما به چیزهای بیشتری احتیاج دارید و می میرید.
پس بطور کلی بازی دارای داستانی نسبتا سرگرم کننده است اما متاسفانه این داستان خوب ساخته و پرداخته نشده است و حفره های داستانی نیز در آن کم یافت نمی شود. با همه ی این ها Sacred Stones یک بازی جذاب است که این پتانسیل را دارد تا شما را برای مدت ها سرگرم نماید و بازی کردن آن برای شما لذت بخش باشد.
ایده ابتدایی جذاب
تنوع سلاح ها و دشمنان
گرافیک ضعیف
داستان غیر منسجم
تنوع اندک مراحل