اينبار تيم ما سراغ بازي Root Letter: Last Answer آمده و مي خواهيم اين بازي رو امروز مورد بررسي قرار دهيم. اين بازي در دسته بندي بازي هاي ماجراجویی و رمان بصری قرار دارد. اين بازي توسط استديو Kadokawa طراحي شده است و شرکت PQube انتشار اين بازي را برعهده داشته است. اين بازي براي سيستم عامل های Android , iOS , Microsoft Windows و کنسول هاي Nintendo Switch , PlayStation 4 , PlayStation Vita عرضه شده است. بازي Root Letter: Last Answer در سال 2016 به طور رسمي انتشار پيدا کرده است. در ادامه شما مي توانيد نقد و بررسي بازي Root Letter: Last Answer را با تيم نقد و بررسي بازي هاي رايانه اي ParsJoY همراه باشيد.
ایده قلم دارای پیامدهای فوق العاده بزرگ است. سنگین بودن یک قلم و این که چگونه می تواند چنین تصور جدی ایجاد کند ، چیزی است که باعث می شود ارتباط عاطفی Root Letter: Last Answer قابل باور باشد و به بازیکنان اجازه دهد تا به بازی وصل شوند که تقریباً بلافاصله چیزهایی غیرقابل باور رانشان می دهد.
این روایت جذاب و قانع کننده با پیچ و تاب های بیشتر در تعقیب کردن است که بازیکنان می توانند آن سمت رمان تصویری چیزهایی را که با مجموعه ای از ویژگی ها و مکانیک های قوی پشتیبانی می شوند ببینند. بازیکنان قادر خواهند بود برای سرنخ ها و از افراد برای گفتگو از طریق مکان نما ، صحنه هایی را اسکن کنند ، در حالی که فهرست موجودی این امکان را به بازیکنان می دهد تا مکالمه را با یک بخش خاص از شواهد تنظیم کنند. در همین حال ، تحقیقات به بازیکنان این فرصت را می دهد که به یک نکته خاص در یک مورد برسند و Max Mode در مقیاس فریبنده پاسخ های بازیکنان را نسبت به افراد مورد علاقه متفاوت می کند.
در بازی Root Letter: Last Answer ، بازیکنان شخصیتی را بازی می کنند که کاملاً واضح است در دهه 30 می باشد او که در حال پاک کردن وسایل قدیمی خود است یک قلم از دوست خود را می بیند، که Fumino Aya نام داشته است و آنها در حدود پانزده سال پیش عاشق آن شدند. هنگام تمیز کردن عنصر اصلی بازی(بازیکنان) می فهمد که نامه ای وجود دارد که هرگز به دلایلی دیگر آن را نخوانده است ، و در این نامه اعتراف به گناه در مورد همه چیز می باشد که به طور مثال در آن گفته شده باعث کشته شدن شخصی می شود. در این مرحله ، بازیکنان آنقدر شیفته و آشفته آن هستند که باید فوراً همه کارهایی را که انجام می دهند را رها کنند و به زادگاه Fumino Aya بروند تا بفهمند که این داستان از چه قرار است. به محض ورود ، لحظات کمی طول می کشد تا که متوجه می شوند Fumino Aya مرده است ، گویی او بیست و پنج سال پیش درگذشته ، یا تقریباً ده سال قبل از آنکه حتی نامه اول خود را دریافت کنند. با توجه به اینکه هیچکدام از اینها باعث خدشه دار شدن خداپرستی نمی شود ، بازیکنان تصمیم می گیرند که این بخش از جهان را ترک نکنند تا زمانی که همه پاسخ های واقعی راجع به آنچه اتفاق افتاده است را نداشته باشند. همچنین ، منظور این است که بازیکنان قبلاً هرگز از بخش Shimane بازدید نکرده اند و این یک رمان تصویری جدید است که مانند نوعی از بروشور سفر برای یک منطقه کمتر شناخته شده در ژاپن عمل می کند ، بنابراین ممکن است در تمام مناظر و صداها در حال نوشیدن باشد. صادقانه بگویم ، تنظیم این داستان تا حدی مجنون است. این ها منجر به داستانی مناسب و با طول متوسط با بیش از چند پیچ و تاب می شود و به طرح می رسد. PQube کار بزرگی را برای آوردن پایدارترین رمان های بصری به سوئیچ انجام داده است. بنابراین ، حتی اگر چیزی در ابتدا عجیب و غریب باشد ، فقط باید تسمه بست و ادامه را دید تا که بتوان این بازی بازیکنان را به کجا می برد.
در بازی Root Letter: Last Answer پاسخ آخر چندین عنصر تحقیق و تفحص را برای آشکار کردن رمز و راز Fumino Aya ترکیب می کند ، اما می توان گفت مانند سایر رمان های تجسمی اخیر تهاجمی نمی باشند. بازیکنان باید در صحنه ها و لحظه های مختلف جایی که داخل Shimane سرگردان می باشند نگاهی بیندازند ، اما هیچ جزئیات دقیقی برای یافتن وجود ندارد تا بتوانند عنصر صحیحی را برای تعامل پیدا کنند. در بیشتر مواقع ، بازیکنان فقط با SEMETHING تعامل دارند و این امر طرح را پیش می برد. بازیکنان سعی می کنند با شخصیت های مختلفی به نوعی حالت “مکالمه به موقع” مشغول شوند ، که در آن پاسخ صحیح مورد رضایت آن ها قرار دارد و NPC ها را به آن ها می دهند تا پاسخ ها و واکنش هایی را ارائه دهند که موارد را به روشی که می خواهند انجام دهند. فهرست موجودی بازیکنان به آرامی با شواهد ، مصنوعات اطلاعاتی و اتصالات مختلف پر خواهد شد. توانایی (فکر کردن) به بازیکنان در این بازی کمک بسزایی می کند پس استفاده از آن برای آن ها الزامی است پس بازیکنان به هیچ وجه نبایند در روند بازی عجله کنند.
احتمالاً جذاب ترین بخش بازی نامه هایی است که شخصیت بازیکنان با Fumino Aya برای یکدیگر می فرستادند. نه تنها صدا به مرحوم می بخشد بلکه این یک ابزار جهت دار برای شکل دادن به نحوه حرکت بازی به جلو و تغییر چشمگیر لحن کارها است. بازیکن باید هنگام یادآوری پاسخ های خود از گذشته ، سعی کنند کمی از آنچه را که در این نامه ها گفته شده است به یاد داشته باشند ، این امر سعی می کند پویایی بازیکنان را با Aya و چگونگی به اشتراک گذاشتن اطلاعات و خصوصیات شخصی عنصر بازیکنان را مشخص کند. به نظر می رسد این نامه ها ، بیش از هر چیز ، در شکل دادن به پایان و نتیجه ای که دریافت می کنند ، بسیار مفید هستند. با جدیت ، خوشحالیم که یک سیستم اختصاصی صرفه جویی در Root Letter: Last Answer وجود دارد ، زیرا هر یک از چندین گزینه می تواند نتیجه را به این داستان مرموز از عزیزان گمشده ، اسرار کشنده ، اشتباهات قاتل و تلاش برای درست کردن تغییر دهد. اشتباهات گذشته در بازرسی نامه به اندازه کافی جالب است.
نقشه و گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
شخصیت های غیر عادی
مکانیک رمان بصری خوب
علائم کم
گرافیک ضعیف