سرمایه گذاری کنید و حقیقت را در پشت جامعه به ظاهر کامل OmniCare در Sinless بیابید: یک نکته منحصر به فرد و کلیک و رمان بصری، در یک واقعیت اصلی. Sinless ترکیبی منحصر به فرد از یک نقطه کلاسیک و کلیک و یک رمان تصویری است که دارای منابع و الهامات بسیاری از ژانر های کلاسیک مانند Snatcher یا Rise of the Dragon است. به شهر تحریم شده Omni-Care خوش آمدید. جهان همانطور که می دانیم به پایان رسیده و نظم جدیدی به دست آمده است.
بازی با شخصیت اصلی که در یک بلوک برج ایستاده است و توسط پله برقی ها محاصره شده است آغاز می شود. شما می توانید باران های سنگین را که با کم ترین نور موجود در بیرون در حال بارش است، ببینید. بعد از کمی از کاوش، متوجه می شوید که کلاه شنلش را تشخیص می دهید، اما قبل از این که یک کلمه از آن هیکل مرموز را پیدا کنی از بین می رود.
داستان حول محور ایده نژاد بشر است که یک گوسفند به تکنولوژی است، و موضوعات مختلف اطراف آن را بررسی میکند. هر کسی در sinless وقت خود را صرف استفاده از تلفن های همراه می کند، و زمان کمی صرف توجه به واقعیت واقعی می کند که اغلب نمی توانند تفاوت بین این دو را بیان کنند. این ایده که شخصیت شما به گونه ای “انتخابی” است که شما را از این کار آزاد می کند، صادقانه فقط فریاد Neo را از ماتریکس خارج می کند. من نيم انتظار داشتم كه مورفئوس ظاهر شود و شروع به گفتن درباره اينكه چگونه او فقط مي تواند در را براي من باز کند، بکند.
سبک هنری در Sinless کاملاً چشم گیر است، ترکیبی از روشنایی تیره و رنگ های روشن. این استعاره تقریباً استعاره برای افسردگی درگیری های بشر در برابر شهر آینده نگر اس این تقریبا یک استعاره برای افسردگی نسل انسان در برابر شهر آینده گرا است. من میگویم افسردگی، به عنوان شهروندان تماما از داروهای مختلف استفاده می شود و تضمین می کند که آنها از آنچه که دولت از آن ها انتظار دارد، خارج نمی شوند. برنامه Omni-Care داروهای روزمره را برای افراد ایجاد می کند، و اطمینان می دهد که آن ها تا حد ممکن تولید شده اند. این اساسا تنظیمات کامل برای افزایش استاندارد شما در برابر رژیم سرکوبگر دولت است.
بین گفت و گو و اکتشاف، Sinless از معمای به موقع استفاده می کند تا در هنگام گیم پلی یک چالش را ایجاد کند. هرچند آن ها معمولاً ضعیف اجرا می شوند، اما معماها زمان بسیار کمی برای تکمیل آن ها می دهند، به این معنی که طراحی ضعیف به روش حل معماها تبدیل می شود. به جای یک فرآیند حل مساله طبیعی، خود را پیدا می کنید که بارها و بارها این معما را تکرار کرده تا آن را درست انجام دهید. همچنین در طول sinless یک مساله نیز مطرح است، این بازی به شما نام ساختمان و مکان مورد نیاز برای بازدید را خواهد گفت. اما به تو دستور نمی دهد. من اغلب در اطراف پرسه می زدم تا اینکه به طور تصادفی راه درست را پیدا می کردم.
یک شاخص ساده در نقشه بازی، بازی را بسیار ساده تر می کند، اگرچه این نیز می تواند باعث شود که بازی حتی از قبل هم کوتاه تر شود. خود بازی به طرز شگفت آوری کوتاه است، با این داستان تنها چند ساعت طول می کشد تا کامل شود. این احتمالا به این دلیل است که بازی بخشی از یک سهگانه است و دو بازی دیگر در آینده منتشر خواهد شد. برای ۳.۹۹ پوند خیلی بد نیست، اما شخصا کمی بیش تر از آن انتظار داشتم. Soundtracks یکی از مهم ترین بخش های هر تجربه بازی برای من هستند، و موسیقی یکی از قوی ترین جنبه های این بازی است. این بازی به طور کامل با ترکیب های تیره و کوبه ای شکسته تکمیل می کند. موسیقی، همراه با سبک هنری و طراحی صدا، یک جهان قابل باور و ملموس را برایتان می سازد.
زیبایی های بصری
موسیقی عالی
داستان بازی بسیار کوتاه است