با وجود نام بسیار ساده بازی Spaceland در واقع یک بازی شبیه به عنوان XCOM یا بازی های قدیمی تر مثل Ghost Recon یا Rebelstar Tactical Command است که اتفاق بزرگی است به عنوان مواردی که در ژانر بسیار مشهور هستند. این به دنبال داستان یک رنجر جوان به نام جیم است که در زمین هایی در یک سیاره سقوط می کند و به آرامی افراد بیشتری را در هنگام نبرد با بیگانگان در یک مستعمره پیدا می کند. شخصیت ها به سبک کمی انیمیشن ترسیم شده اند ، مدل های جنگی از یک سبک هنری مدل سه بعدی خاص پیروی می کنند و صحنه های دیگر مانند صفحه بارگیری یک نوع Claymation عجیب و غریب به نظر برسید.
بیشتر گیم پلی بازی Spaceland در بخش تاکتیکی سپری می شود. هر یک از مراحل از پیش تنظیم شده است ، با برخی از سکانس های گفتگوی کوچک شروع می شود و پس از آن جنگ واقعی صورت می گیرد. نبردهای مبتنی بر نوبت که در یک شبکه شرکت می کنند. هر سرباز کمی متفاوت است ، اما به طور کلی آنها می توانند در جایی بین پنج تا هشت فضا حرکت کنند و در هر نوبت یک یا دو بار شلیک کنند. پس از آن بیگانگان نزدیکتر شده و حمله می کنند. هر مرحله دارای هر دو پاداش برای عجله در پایان است و کشف برای یافتن اسرار به طور کلی بسیار لذت بخش بود.
در گیم پلی بازی Spaceland پس از یک نبرد ، شما بر روی نقشه جهانی قرار می گیرید که نشان دهنده مستعمره این سیاره است. از اینجا تیم شما به مرحله نبرد نقشه بعدی صعود می کند ، یا بازیکن اعضای تیم را اداره می کند. با ادامه این کار ، شخصیت های بیشتر و بیشتری به هم می پیوندند ، و همه نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. از این مرحله آنها می توانند مهارت یا سلاح را ارتقا دهند. ارتقاء سلاح مستقیم به جلو است. صدمه بیشتر سیستم مهارت نسبتاً عالی است و تنها پشیمانی این است که عمیق تر یا بیشتر درگیر نیست. هر شخصیت دارای دو مهارت جداگانه است که می تواند در دو سطح بالا برود و همچنین شامل باز کردن یک امتیاز نهایی و مهارت ها شامل حرکت بیشتر ، آسیب بیشتر ، بهبودی یا حمله است.
در بازی Spaceland داشتن شخصیت های مختلف بسیار سرگرم کننده بود و دیدن اینکه چقدر بی نظیر هستند. شما جیم دارید که می تواند خیلی سریع حرکت کند ، و سپس شخصیت هایی با ترکیبی از حرکت و مبارزات داشته باشید. گرچه مطمئناً می توانند به یک تعادل جزئی نیاز داشته باشند ، تفاوت بین آنها قابل توجه است و آنها واقعاً مانند سربازان مختلفی که در آن حضور دارند احساس می کنند.
سطح دشواری بازی Spaceland می تواند کمی از کار مجدد نیز استفاده کند ، زیرا نیمه اول برای کسی که تجربه چنین بازی هایی را دارد ، تا حد نیمه دوم کاملاً آسان است ، تا اینکه در نیمه دوم کل موارد ، جایی که سطح فقط برای درک موقعیت دشمن باید چندین بار مجدداً پخش شود. . عنوان Tortuga Team برای چیزهای ایجاد شده از یک استودیوی کوچک چیزهای زیادی در آن جای داده است و واقعاً یکی از معدود مواردی که آن را عقب نگه می دارد عدم عمق بیشتری برای آن است.
در گیم پلی بازی Spaceland با استفاده از برخی دیگر از تجهیزات دنده ای بهتر ، برخی از درختان مهارت عمیق تر و برخی از تعادل ، این امر به راحتی می تواند بسیار ، بسیار خوب باشد. همانطور که اکنون است ، برای کسانی که این نوع بازی ها را دوست دارند ، خرید بسیار خوبی است. گیم پلی بازی احتمالاً در 15 تا 20 ساعت طول خواهد انجامید که براساس چند بار سطح برای پول بیشتر بازپرداخت می شود.
با وجود برخی از نقص های واضح ، و برخی از قسمت هایی که در اطراف لبه ها تقریباً خشن بودند ، Spaceland برای چیزی که از استودیوهای بزرگ نامیده نمی شود ، سرگرم کننده فوق العاده را ارائه می دهد. در حالیکه از یک ساختمان پایه معمولی به نفع مدیریت جوخه ها قرار می گیرد، انتخاب مهارت های کوچک درخت و تجهیزات جالب توجه است ، در حالی که تمایل به کسب فرصت بیشتر دارد. گرچه داستان خطی بازی ، عناصر تاکتیکی تا حد زیادی صلاحیت دارند. مواردی وجود دارد که باعث می شود بازیکن بیشتر بخواهد ، اما خود بازی بسیار لذت بخش است و احتمالاً هر دنباله احتمالی بهتر خواهد بود.
گیم پلی سرگرم کننده
طراحی بصری خوب
مکانیک روان گیم پلی
داستان خوب
باگ های ریز در عملکرد فنی
گرافیک ضعیف
موسیقی متن ضعیف